städa hela helgen :/

Idag ska jag och mamma packa för att vi ska flytta och flyttgubbarna kommer i morrn, sen så kan jag typ inte träffa älsklngen på hela helgen. Bara för att jag måste städa ur lägenheten, med mamma.... astråkigt, att städa :/
Ja iaf så har jag träffat älsklingen idag, eftersom att jag vaknade upp bredvid honom.  Såå mysigt <3. Ja sen kanske jag kan träffa honom i morrn. jag ska iaf vara med Sarah idag.

GRATTIS TILL SARAH OCH NICLAS SOM FIRAR 10 MÅNADER IDAG

Om typ 20 minuter  ska jag kolla på våra bästa år, och sen vet jag inte måste vänta tills mamma ska gå och handla, så jag kankse kan läsa haha. :D


♥ sarah

tack gummsie <3

2009-05-28 @ 12:09:14
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0