Weird :S

Konstig dag har de varit idag iaf på förmiddan, för då bråkade jag och Oskar typ,
och jag skrev en massa dåliga sms, men sen gick jag hem till honom och sa förlåt,
så vi stod i hallen och kramades ett bra tag, och de var jätte mysigt <3.
Men efter en timme skulle han bort,
så de va bra att vi ur vägen annars hade jag suttit här och grinat fortfarande,
och de hade inte varit bra. Men nu sitter jag här ensam och skriver,
för Sarah har precis dragit till Niclas, men vi hade skit kul iaf vi kollade på THE MIST,
men jag tyckte den hade värsta dåliga slutet, men annars var den bra faktiskt.
Ja iaf så har jag ganska tråkigt, Oskar sa att han kanske skulle ringa mig,
men jag tror inte att han kommer ihåg de eftersom att han är full nu xD.
Men han brukar ringa på kvällen när han kommer hem så jag får väl hoppas på de då :P.
Ja iaf så, mår jag faktiskt lite illa, tror att jag har ätit för mycke sötsaker den här veckan.
Så jag ska nog ta de lite lugnt med de nu,
jag kan juh ge de till Emma de som jag har kvar,
för jag tror nog inte att hon skulle säga nej till godis x'D.
Ja sen sitter jag och sjunger också haha,
fast jag vet att de låter inte bra men de är juh kul :D.
Ja nu sk ajag dra / puss på er <3




VILL ATT DE SKA BLI SOMMAR NU !!




OCH MOLNEN HÖLL MED OSS MED ETT STORT UTROPSTECKEN xD




EN LITEN NÄRBILD PÅ MIG I SARAHS SOLBRILLOR ;)


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0