Fåret Shaun :D

OMG jag kommer att sprängas sanrt asså, de känns som om att jag ska spy!  +o(. 

Förlåt för att jag inte har uppat bloggen på ett tag, men har inte haft tid.
Ja iaf så är jag just nu med Sarah min favvo girlie, vi har precis ätit och de är därför som jag känner att jag ska spy, för jag åt alldeles för mycke xD. Men de är juh så gott med kina mat :). Ja senare kanske vi ska vara med Oskar och Niclas, våra små wow nördar :P.



Dagens
Humör: glaad :D
Plus: att vakna upp bredvid Oskar <3 och träffa Sarris
Minus: regn :(
Kläder: gröna strumpor, svarta shorts, grönt linne och svart munktröja ;)
Frisyr: trååk
Låt: Fåret shaun xD :D.
Vill ha: pengar, sommarlov, mys!
Planer: vara med Oskar, Niclas och Sarah :P
Dagens drog:  å fåret shaun ;P
Dagens måste: fånga fåret shaun.
Händelse: fåret shaun
Saknad: fåret shaun
Ser fram emot: sommarlovet och fåret shaun




♥ sarah

ÅH FÅRET SHAUN, ÅH FÅRET SHAUN, ÅH FÅRET SHAUN!

våran egna lilla pluttipluttiplutt, sa jag ;)

och det menar jag ;D

2009-05-27 @ 21:38:34
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ Lisa

FÅRET SHAUN!!!! *dyrka*

2009-05-28 @ 01:49:42
URL: http://www.lisanorling.se

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0