cpbuss xD

Idag vaknade jag upp bredvid min gosiga nalle björn *underbart* :D. I morse fick jag även pengar av älsklingen för att köpa vinterskor och kläder :). Jag gick med Sarah till skolan, och det har väl bara varit en ganska så flummig dag. Det har varit väldigt mycket skratt, och flum.

Efter skolan gick jag och saris till stan för att jag skulle köpa nya vinterskor och jag köpte ett par uggs fasstän jag tycker att dom är hur fula som helst men dom är jävligt sköna xD. Ja och sen köpte jag två linnen, ett par jeans leggings, bh, trosor och strumpor och schampo :D. Vi blev väldigt trötta och fick jätte ont i fötterna, så vi gick till subway och åt och pluggade lite till matte provet som vi har på fredag :/. Jag hatar matte för att jag suger på det jag är så jävla dålig. Men iaf så skulle vi til tiome för att jag skulle köpa frukost till i morrn.

När vi gick till bussen kom vi till gatan innan den åkte iväg så då var vi tvugna att sätta oss och vänta på nästa. Och så kom det en men när vi gick fram till dörren stängde busschauffören dörrarna mitt framför näsan på oss och åkte iväg :O. Asså hur jävla snällt är det då??. Ja sen var vi tvugna att vänta på nästa. När jag skulle hoppa av bussen hemma så stängde chauffören dörrarna igen och jag fick ropa 3 gånger på att han skulle öppna dörrarna, asså han måste juh ha varit döv xD. Alla i bussen tittade iaf på mig när jag ropade så det var juh lite skämmigt x). Men jag kom iaf ut och kunde gå hem. Och vid 8 kom älsklingen och hämtade mig <3<3<3<3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0