dagen som gick åt helvete

Igår var det en sån där dag som man bara vill ska vara över, det var inte alls bra. Till en början var den bra i skolan och sen när jag var på stan med Saris :). Det var jätte mysigt att sitta på cafeet och bara prata och ta det lugnt. Men när jag kom hem till älsklingen började det. Först satt han vid datan och jag spelade gitarr och sen när vi skulle mysa så blev allt bara helt fel först gjorde jag illa honom, inte med flit. Och då blev jag ledsen för det, sen så bara fortsatte det så och till slut satt vi båda och grinade ögonen ur oss :'(.
Vi satt kanske i en halvtimme och vi tittade inte på varandra och vi rörde inte varandra heller, och sen efter att det gått ett tag så tar han tag i min hand och klämmer den hårt och jag klämmer tillbaka, sen flyttar jag mig närmre honom och då slänger han armarna om mig och kramar mig hårt jag kramar tillbaka och medans vi kramas så grinar vi och säger förlåt till varandra. Och när vi sagt förlåt tillräckligt många gånger pussas vi och sen är det bra igen vi bäddar om sängen och jag får ligga på hans bröst och sen somnar vi fort.





ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA
DU GÖR MIG TILL VÄRLDENS LYCKLIGASTE, NÄR JAG FÅR VARA MED DIG
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0