förlåt :(

Du vet att jag inte vill förlora dig, det skulle jag inte heller komma över aldrig någonsin vi har varit vänner så himla länge att om du skulle försvinna ur mitt liv så skulle jag inte klaar av att göra något. Jag vet inte om jag skulle orka med skolan då :/. Men jag känner mig utelämnad när det blir såhär, jag vill att du ska må bra det vill jag verkligen det vet du att jag vill, jag mår bra om du mår bra, jag mår dåligt om du mår dåligt. Men det var bara det du sa till mig att du ville ta det lugnt jag säger absolut inte att han inte kan vara den rätte, det gör jag inte för detkanske han är men jag vill att du ska ta ett tag och tänka på saker och ting och känna efter ordentligt, för jag vill inte att det ska bli som med dom andra, jag vill att du ska få uppleva en ettårsdag :). Jag vet att det kanske känns rätt. Men jag ville bara att du skulle ta det lugnt och bara vara själv ett tag fördet skulle göra dig gott.

Älskar dig med hela mitt hjärta gummz.
KISSES
 


♥ sarah

gumman då :( nu fick mitt hjärta ett nytt lyft. iimorse kunde jag inte tro det vi skrev till varandra för det var inte likt oss. jag vill verkligen också uppleva en ettårsdag. men med honom känns allt så rätt, det känns faktiskt mer rätt än vad det gjorde med mina ex.. linus är både en jättebra vän, förstår mig på ett sätt ingen kille gjort förut & dessutom så är han en väldigt stor kärlek till mig, och vi har så himla mycket gemensamt. och han känner detsamma. kan berätta tydligare på måndag. jag tror det blir annorlunda den här gången, jag hoppas det iallafall. men om det blir som du säger så har du rätt. jag vill aldrig förlora dig lindsie, du är den bästa vännen någon kan ha. jag fattar aldrig ett beslut om jag inte är hundra procent säker, och jag är säker. vill att du ska förstå att utan dig så är jag absolut ingenting! hoe's over bro's. jag älskar dig lindsie, du betyder mest. och jag hoppas att du förstår. ♥

2009-11-22 @ 13:41:51
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ sarah

klart jag bryr mig om dina åsikter och det är sjukt snällt & vänskapligt gjort att du verkligen bryr dig om mig så mycket. men jag är säker på detta. och jag vill att du ska vara glad för min skull. jag är glad för din skull som redan hittat den rätta och dessutom så är det din första också. det är inte många som lyckas med det :)

2009-11-22 @ 13:54:02
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0