gladis :)

Idag i på BF lektoinen var det värsta slappt, vi skulle jobba med våran saga som vi ska skriva men typ ingen i klassen gjorde det dom hängde gubbe istället xD. Ja jag var juh inte bättre jag och några till från klassen satt och knäppte kort med kameran och hade skoj :P Vi var inte kvar i skolan så länge eftersom att det var fritt arbete så då fick man gå när man ville bara man blir klar med sagan, så då drog jag och Sarah till stan till Åhlens och köpte farsdagpresent och sen drog vi till Waynes och fikade jag tog en varm choklöad och en morotskaka det var jätte gott. och sen drog vi till Andreas för Sarah skulle hämta något och då fick jag en energidricka :P, och sen tog vi bussen hem. Jag åkte hem till oskar först och var där i kanske en halvtimme men sen kom jag på att jag var tvungen att duscha så jag gick hem och gjorde de, och sen kom pappa och då fick han sin present oh han blev glad över den :) och sen skjutsade han mig till han och jag skulle leta efter mina vinterskor men dom fanns inte i hans förråd så jag har inga vinterskor nu :/. Iaf så skjutsade han hem mig till oskar igen så nu sitter jag här och han är med en kompis men han kommer väl snart. Jag sitter och lyssnar på musik men ni kan juh få se lite bilder;



Japp såhär såg våran lektion ut :P



Mums mums xD


Det var så gott med något varmt när det var kallt ute :)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0