happie

Sitter här med saraisen och har data, *booring*. Det är fett med tråk, vi håller på med excell, och det har jag redan gjort på vasa. Men men. Det ända som är bra med den här dagen är att det är god mat idag :). Efter skolan ska jag vara med älsklingen och jag vet inte vad vi ska göra vi ska säkert försöka gå ut och göra något, för det är drygt att sitta inne hela tiden. Och jag måste få gå till affären och köpa något vet inte vad men jag vill ha något gott xD. I morrn blir det vara med Sarisen och jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det ska vara något öppet hus här på Polhem så vi kanske går hit inte vet jag.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0