jävlafuckingäckel småsyskon

Fan vad man kan hata småsyskon ibland, just nu hatar jag mina för att nån av dom har snott över 100 kr ur min plånbok, och vägrar tala om vem det är jag blir så jävla arg så att jag fan börjar grina. Jag förstår inte hur man kan vara så okänslig och ta pengar från någon i sin familj, *åhh jag blir så arg* fan nä nu ska jag lugna ner mig så nu ska jag gå och mysa med min älskling <3
KISSES


♥ Ika

Sv: hehe ja :)

kul att du tittade in i min blogg förresten =)

har du följt den länge eller hamnade du bara där av en slump? ^^

2009-11-17 @ 20:27:50
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0