kom igen bli frisk <3

Sarah är fortfaande sjuk och jag som hade hoppats på att hon skulle vara i skolan idag, gumman jag saknar dig förstår du väl <3.

Ja idag slutar vi 4 urk >P, älsklingen ska jobba över idag så jag vet inte när han kommer hem. Men jag ska iaf vara med han när han väl gör det. Igår när jag var med honom gjorde jag klar min bokjournal och fan vad tråkigt det var att göra den, och nu ska jag börja på en ny bok :/ och då måste jag skriva en till sån där jävla bokjournal fan asså ettan r fan tuffare än förra året. Men då gick jag juh inte heller nån svår kurs om man säger så, men jag saknar den klassen gud asså den klassen kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3.

Nu sitter jag på datan och har inget att göra så jag hade tänkt att jag skulle fixa ordning min bokjournal så att jag kan lämna in den idag. Då kan jag äntligen stryka den från listan :D.
KISSES


♥ Sarisen

Hihi, sitter du på datan? :D skoja. Nämen jag saknar dig med babe :( Kommer imorgon, då ska vi SNACKA skit till tusan ;) <3333

2009-11-03 @ 23:01:34
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0