listis

 

99 saker du inte visste om mig!

1. Ditt namn? Linda Bergman
2. Exakt ålder? 17 år, 7 månader, 1 vecka och 3 dagar.
3. Var bor du? gävle
4. Bor tillsammans med? mest hos älsklingen
5. Husdjur? min katt Molle
6. Färg på ditt hus? trist
7. När är du född? 31 mars 1992
8. Klass? BF1B
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? nej
11. När ska du sova ikväll? när jag är trött
13. Duschat idag? nepp men ska senare
14. Kramat någon idag? aa
15. Pussat någon idag? jaa :)
16. Vad har du ätit? frukost
17. Dagens klädsel? leggings, klänning och en lite kofta
18. Dagens smink? mascara, kajal
19. Dagens sötnos? Oskar :)
20. Dagens roligaste? jag har inte träffat någon rolig än idag
21. Har du några nära vänner? japp.
22. Hur många har du kysst? 1
23. Vem kramade du senast? oskar
24. Har du haft sex? ja
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen hoppas jag ;o
27. Har du pojk-/flickvän? japp
28. Vem pratade du med i telefon senast? oskar
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? pappa - Ok.:)


FAVORIT:
31. Film? har en del.
32. Låt? just nu är det väl kanske "Shayne Ward - Breathless"
33. Mat? det beror på vilket humör jag är på ;)
34. Dryck? julmust.. hihihi
35. Färg? svart, vit, rosa, silver, lila
37. Plats? någonstans med en gitarr i handen
38. Land? sverige & england
39. Ämne i skolan? just nu, idrott..
40. År? 1998, för då var jag liten och gosig!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Sarah norling
42. Personen du kysste? oskar
43. Gången du spydde? i lördags
44. Gången du grät? i går
45. Pizzan du åt? jadu jag vet inte när men jag vet att det var enm hawaii
46. Gången du var i Göteborg? -
47. Gången du var i Stockhom? -
48. Gången du var full? den 25 juli hahaha
49. Gången du var hög? aldrig varit
50. Personen som såg dig gråta? oskar

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? tv-spel
55. Singel eller upptagen? upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? inget
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad x'D
59. Big Brother eller Paradise Hotel? inget haha
60. Svart hår eller blont? blont
61. Blåa ögon eller bruna? bruna
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola såklart
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda såklart, hihi
69. Leva eller dö? leva


ANTAL:

70. Personer du älskar? vet inte
71. Personer du hatar? typ en.
72. Personer som sagt jag älskar dig till dej? en del
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? en
74. Glassar du ätit på en dag? kanske 8 jag vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga
76. Gånger du haft minnesluckor? nån gång.
77. Gånger du varit hög? ingen gång
78. Personer du saknar just nu? massa :/
79. Gånger ditt hjärta brustit? ingen

VEM:
80. Vill du kyssa nu? oskar
81. Ska du träffa imorgon? KLASSEN, hihi :)
82. Sjöng du senast för? oskar tror jag
83. Hade du senast en msn konversation med? ööh.. minns inte..
84. Spelade du tv-spel med senast? oskar
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? romantisk? vill åka själv.. nejmen alla jag tycker om :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ett par stycken.. fast ingen stor sten precis, jag är snäll (a)
87. Förtjänar att dö? ingen. eller jo, pedofiläckel!
89. Vill du sova jämte inatt? oskar

VAD:
90. Gör dig glad? musik, alltid. och de jag tycker om.
91. Gör dig ledsen? idioter, bråk.
92. Vad vill du helst göra nu? vara hemma och sova
93. Önskar du att du slapp göra? en massa prov & läxor
94. Vill du ha nu? pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar ;)
96. Längtar du till? julafton
97. Tycker du om dina betyg? japp
98. Ångrar du något i ditt liv? kanske något
99. Är det bästa som har hänt dig? Dagen då jag blev kär.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0