gamla bilder på mig och sarisen xD

Jag vet att jag har sagt det här förut men man kan verkligen inte ha en bättre vän än dig sarah norling, dig har man alltid roligt med och jag vet att du alltid finns där för mig och det skulle vara så att jag behöver dig <3 och du
vet att det är samma för dig. Vi två har världens sjukaste humor och det älskar jag. DEt är du och jag hela livet ut och det lovar jag <3 Bestfriend before boyfriends
Best Friends Forever and Ever

den här bilden togs när jag färgade håret för första gången
tillsammans med sarah, vi blev båda mycket nöjda :)

Den här bilden togs 2008 när jag sarah och jenny var i Stockholm,
på klassresa. Vi kulle gå på restaurant, därför hade vi fixat oss :P

Jag och sarah har alltid roligt tillsammans
och vi knäpper alltid en massa roliga, knäppa
men även fina bilder som här

Jag och sarah på stan inne på nian på toaletterna,
hon lånade min sjall för hon tyckte att den var mysig
och jag hade fixat håret jätte fint (tycker jag)

KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0