måndag

Idag vaknade jag bredvid älsklingen som alltid :) <3. Han skjutsade hem mig och jag fick stå ett tag och vänta på att porten skulle öppnas för att jag hade ingen tagg :/. Men det var lugnt. Det första jag gjorde när jag kom in var att ställa mig i en varm dusch :D. Sen satt jag ett tag vid datan och sen fixade jag mig och drog till skolan. Där mötte jag Sarah och vi gick till svenskan och vi läste, sen var det lunch och då drog jag och Sarah till stan och käkade på subway :) Sen mötte vi Emily och drog till Lisa och nu håller vi på att förga håret och fixar oss men mer än så får ni inte veta, det blir massor med bilder senare :P
KISSES

♥ Ika

jag har frågestund på min blogg nu, så kika in och ställ gärna några frågor :)

2009-11-30 @ 23:10:10
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0