New moon

Igår var jag på bio med älsklinegn och några till och vi såg på New Moon, asså fan vad den var bra jag och älsklingen satt och höll om varandra hela tiden det kändes så himla mysigt och sen efter filmen då höll vi fortfarande om varandra när vi skulle gå till bilen och gud vad jag kände mig mysig då. Det måste ha varit något med filmen, Men den var sjukt bra och jag säger bara det se den fan xD. När vi kom hem gick vi typ och la oss på en gång och vi låg i sängen och bara myste jag låg på hans bröst och han höll om mig det var så himla mycket kärlek just då <3.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0