ONT!

Sitter på datalektionen och nästan grinar för att jag har en sån jävla mensvärk. Jag kommer aldrig att klara av att vara kvar i skolan hela dagen så efter den här lektionen så kopmmer jag att gå hem och lägga mig och ta en jävla ipren, sen ska jag bara ligga ner och bara ta det lugnt och kanske spela lite gitarr så att jag kan tänka på annat eller sitta vid datan och skriva blogg, så at det blir fler tittare och snälla fler kommentarer. Jag får aldrig kommentarer känns det so m fasstän jag har några som kollar min blogg. Det känns lite tråkigt.

Jag skulle så gärna vilja att du var här oskar och höll om mig. <3
Jag älskar dig jätte mycket och jag saknar dig <3



KISSES


♥ saris

jag ger dig iaf kommentarer :D:D:D:D:D:D<33

2009-11-17 @ 10:13:25
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ Alexandra "KISSIE" Nilsson

Men alltså.. ta en ipren & gå och lägg dig =)

2009-11-17 @ 10:22:15
URL: http://kissies.se

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0