so sick :(

Jag blev sjuk av vaccinet som vi tog igår och först i början kände jag ingenting men sen gjorde det bara ondare och ondare och när jag och Saah var utr och julklappshandlade gjorde det fruktansvärt ont. Jag kunde knappt röra armen och jag kunde häller inte hålla i en liten påse för att det gjorde så ont. När jag kom hem till älsklingen sen på kvällen när vi skulle gå och lägga oss då började jag frysa jätte mycket och jag fick sätta på mig mysbyxor och sen hade jag en varm vetekudde och två täcken på mig, men ändå frös jag jätte mycket. Och jag vaknade flera gånger och jag hade jätte svårt att sova, och i morse kunde jag absolut inte röra mig utan att det kändes som att jag höll på att spy, och när jag kom hem låg jag baar i sängen och mådde dåligt och hade riktigt ont i kroppen. Nu när älsklingen kom och hämtade mig har jag bara legat i sängen och inte gjort något typ. Jag hoppas att jag blir bättre i morrn för jag orkar inte må så här just nu.


Igår i skolan var det roligt jag var riktigt uppåt, kanske för att Sarah äntligen kom till skolan hehe. Hon ville hålla på med min mobil typ hela tiden xD. Och vi två hade jätte kul när vi skulle handla julklappar tillsammans även fasst vi hade så ont i armarna. Och vi käkade på SubWay och kärringen i kassan räknade fel, så vi var tvugna att säga till att vi skulle ha pengar tillbaka. Men sen skulle Sarah till dansen och då gick jag till tågstationen där oskar skulle hämta mig, och sen åkte vi först hem till mig för att jag skulle lämna pengar till mamma och så skulle jag hämta rena kläder för att jag skulle dusha hemma hos oskar, och när jag skulle duscha gjorde det jätte ont i armen det var jätte svårt att schamponera håret men jag bara bet ihop och gnuggade och sen när jag var klar var det svårta tt sätta på sig käder eftersom att jag för mesta delen bara hade en hand att använda. Och inatt när jag frös var älsklingen jätte gullig mot mig och tog hand om mig, fasstän han skulle upp och jobba klockan 6.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0