spelar lite gitarr

Just nu är älsklingen och spelar yo gi oh och kommer kanske inte hem förräns typ vid kanske 8, det är juh lite tråkigt för jag har typ inget att göra. Eller jag har juh suttit och spelat gitarr den senast timmen men nu värker mina fingrar så jag vill inte spela mer. Jga lärde mig tayler swift - crazier på gitarr, men det låter inget vidare när jag sjunger eller jo ibland gör det de, tycker jag iaf men det tycker säkert ingen annan på hela jorden iaf så ska jag väl gå och läsa min FRIDA-tidning som älsklingen köpte åt mig :D
KISSES


♥ Ika

åh mysigt att spela gitarr!

jag har försökt lära mig låtar en hel del gånger, men ibland ger jag upp för lätt =/

2009-11-29 @ 07:11:08
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
♥ Ika

Sv: Hehe okej. Jag kan inte heller stämma en gitarr, eller jag vet ju vart man gör det men försöker jag så blir det bara skit :S

Den översta strängen på min gitarr har lossnat, så jag måste skaffa nya.



Jadå, kikar in och läser ibland :)

2009-11-29 @ 13:30:15
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0