tjohoo :P

Just precis i detta ögonblick sitter jag i datasalen och har datalektion, vi har prov nästa vecka på måndag >P blää. Efter datan ska jag hem för då slutar vi, och då ska jag göra klart min bokjournal, jag har inte mycket kvar och sen ska jag vara med älsklingen :).
Jag vill bara säga att jag älskar min nya mobil, den är så jävla härlig :D hehe. Igår när vi var påväg hem ifrån VALBO ringde vi till mamma och berättade att oskar hade köpt en mobil till mig för 5000 och hon blev helt chockad hon skrek vaaa!!? i telefonen och både jag och oskar skrattade för att dte lät så roligt.
Idag skulle jag och sarah ha köpt julklappar men hon är sjuk, så det får bli en annan dag. Men det är lugnt dte är inte så att vi inte hinner köpa julklappar innan julen är här xD. "Men du får krya på dig babe"
Jag vill att tiden ska gå fortare så att klockan blir 1 någon gång för jag orkar bara inte med att sitta kvar här länge till, det är så himla tråkigt :/. Ja men herrå :D
KISSES


♥ Sarah

det går inte alls bra för mig på min journal :( du får hjälpa mig? (a) tack jag ska krya på mig :) <3

2009-11-02 @ 15:14:24
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0