Torsdag

Jag har precis kommit hem från skolan, det har varit ganska så tråkigt idag. Vi skulle jobba med något arbete om traditioner och sånt, det var jätte drygt plus att HON var där och då blev allt genast så mycket sämre hur nördigt är det inte att stå och titta mot oss och flina.

Iaf så har jag och Sarah ätit pannkakor hemma hos hennes mormor och det var riktigt gott :D. I morrn ska vi få lussebullar :P. Vi hjälpte henne att sätta upp julgardiner och så.

Men nu är jag hemma och bara sitter vid datan har inte så mycket att göra Oskar ska vara med Anders idag så han kommer att hämta mig vid 8 tiden och då åker vi hem till han <3. Det är alltid mysigt att få sova med han varje natt, jag känner mig så otroligt trygg med hiónom vid min sida. <3 Jag vet inte om jag kanske ska gå och köpa något att äta senare, kanske något litet och smaskigt, kanske går till pizzerian och köper en sallad eller nåt. Ne nu ska jag väl gå och mysa med Molle :)
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0