underbar dag <3

Idag har jag haft en jätte bra dag tillsammans med älsklingen <3
Jag vaknade halv 8 och då åkte vi hem till mig och jag gjorde ordning för Molle jag rensade hans kattlåda och gav han ny mat och vatten, under tiden var älsklingen och handlade bröd ch näri kom hem åt vi frukost och sen kollade jag på tv och älsklingen satt vid datan och kollade på serier, sen åkte vi och handlade med hans mamma och sen när vi kom hem gjorde vi inte så mycket och sen gick jag och älsklingen till affären själva och köpte snacks och sen tittade vi på film vi tittade på "ice age 3" och sen skulle vi äta vi åt tacos :D. Det var asgott och jätte fint vi hade ända ljus :). sen gick vi ner och då satte jag mig vid datan och spelade lite gitarr men nu ska jag nog gå och lägga mig för jag är jätte trött.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0