Är med Sarisen :D

Ja nu är jag med Sarah vi har precis kollat klart på två disney filmer vi har sett: Aristicats och DUMBO :) Vi har legat i sängen och myst och ätit nachochips och druckit cola och skrattat som fan xD det är så jävla kul att vara med Sarah. Och i morrn ska vi också vara för då ska Sarah sova här :D <3 Fan vi kommer att skratta på kvällen då innan vi ska somna. Ikväll är det sista natten jag kommer att sova ensam:D så jävla glad och sen kommer älsklingen hem, i skolan på måndag kommer jag att var helt jävla uppspelt. Jag kommer inte att kunna koncentrera mig för att jag längtar så mycke. Och som tur är har vi juh bara två lektioner då.

Nu sitter jag och sarisen och lyssnar på musik och sarah vill nog spela lite xbox nu så jag ska väl låta henne göra det xD.

Dagens citat "DET ÄR JAG SOM ÄR BAASEN! DET ÄR JAAAAAG, som bestämmer var det var för nåt"
Från aristocats


♥ Sarah

FAN vad kul jag alltid har med dig gummzan :D vi är oslagbara! Älskar dig bummzie! :)

2009-10-10 @ 22:34:55
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0