coola naglar ;P

Jag håller på att måla mina naglar , jag har kört fasst på bokjournalen, men jag lovar att jag iaf kommer att bli klarmed den innan skolan börjar. Men kanske om jag börjar på andra delen kanske det kommer mer till mig för att ha med på första delen. Eller så skiter jag i att göra mer på första delen och bara fortsätter med resten. Ja jag har juh ändå inga speciella planer men det skulle vara skönt att få komma ut lite senare, och kanske hitta på något.

Jag håller juh på att måla naglarna och jag skulle vilja göra något coolt med dom men just nu har jag bara målat svart uppe på topparna där man oftast har vitt, men int jag xD. Eftersom att det är halloween så ville jag ha svart. Jag vet inte vad jag ska ha för färg på resten av naglarna jag hade tänkt mig att ta genomskinligt men jag et inte det kanske är snyggt med vitt också eller någon annan färg. Om ni har förslag kan ni juh skriva så kanske jag kan prova :). Tänk om man skulle kunna göra en pumpa på naglarna eller kanske ett spöke :D. Det skulle vara skitcoolt. Fan att jag inte hade någon här som jag kunde prova på, det skulle juh fan vara asbra, vem vet det kanske skulle kunna bli snyggt, jag kanske är bra på det. Eller jag tror inte det, men mankanjuh prova iaf. Snälla kan inte någon komma hit så att jag kan prova för jag kan inte göra det på mig själv det skulle bli alldeles för svårt. Ja men skit samma jag ska gå och fortsätta med naglarna och sen ska jag fortsätta med bokjournalen.

KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0