crazy night xD

lyssnar på musik gör vi nu bara så att alla vet det :P Vi har precis tittat klart på filmen och ska senare gå ntill donken och äta :D. Jag hade tänkt att jag skulle ta en lilla menyn för jag är inte så hungrig fasstän jag inte ätit mat på hela dan jag har bara ätit chips heheh jag vet det är inte bra men men jag kommer juh att äta nu och sen ska vi titta på IDOL hehe. nu håller sarah på att leka med ett gossedjur framför mitt ansikte xD. Och nu håller hon på med dvd filmer. Och sjunger som en tok gör hon också :)

"My milkshake brings all the boys to the yard, damn right it´s better than yours, damn right it´s better than yours, i can teach you but i´ll have to charge."





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0