Då är man brunett :D <3

Ja igår var jag och Sarah i valbo och shoppade det var askul, jag hade fått pengar av älsklinegn att köpa underkläder för :D. Jag köpte jätte fina:


röd bh och trosa med diamanter, H&M


Svartvit spets, bh och trosa H&M


Rosa spetstrosor, och en deodorant. Cubus och H&M


Och en rödrandig tröja från H&M

Sen drog vi till hennes syrra för att fixa håret, det tog VÄLDIGT lång tid men det var helt klart värt de :D


Först skulle Sarah fixa håret och då satt jag och väntade


Min förebild


Sen skulle jag få det här i håret.


Hihi oranga dreads :D.


Sen skulle jag bli brunett.


Medans jag tvättade ur mitt hår fick Sarah slingor i sitt :)


Sen skulle jag klippas :P


Och såhär blev slutresultatet :D <3

TACK till Lisa för ett utmärkt jobb <3 :D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0