snart så :P

sitter och tittar på top dog USA och shit vad dom håller på xD. Just nu  ska dom dansa med sina hundar. Och det ser helt jävla sjukt ut vissa tar upp sina hundar och dansar med dom. Jag sitter och väntar på Sarah som kommer typ efter 4, och då blir det tjejkväll typ. men inte för livligt för anneli är sjuk hon har feber så då vilar hon. Jag fryser lite och mår lite illa men jag tror inte tat jag är sjuk, jag har skruvat uppelementet så det kommer att bli varmt här :D.

Snart ska jag gå och duscha och innan Sarah kommer hit ska jag även dammsuga, och fixa till liteså att det ser lite snyggt ut xD. Sen ska vi fixa med håren, och jag lovar att det kommer både för och efterbilder :P.




Jag längtar jätte mycket till i morrn så att jag nästan svimmar för då kommer min älskling hem och gud vad jag ska inte släppa honom ur min famn nånsin.  <3




Jag vill bara säga att kommentaren på Sarahs blogg den var juh bara helt onödig, om du inte vill at vi ska skriva till dig ska ingen annan i din närhet inte skriva till oss. För då lovar jag att jag tänker inte backa för at göranågot. Och du vet precis vem du är.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0