en liten lista

Personlighet
Ditt fullständiga
namn? Linda Elisabethe Bergman
Korrekt ålder? 17,5 år
Längd? 172
Vikt? aldrig att jag skriver det!
Smeknamn? lindsie, gumman, älskling
Var bor du? gävle
Vad är du mest missnöjd med din kropp? det mesta.
Och vad är du mest nöjd med? jag vet inte.
Vad vill du jobba med som äldre? fotograf,
Hårfärg? brunt
Ögonfärg? blå
Någonting du vill berätta om dej själv, som vi inte vet? Ja vad skulle det vara då, kanske att jag är lite mörkrädd.
Kan du själv säga att du ser bra ut? När jag har fixat mig och så då kan jag säga de.
Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? öhh jadu, sådär.
Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? kanske nått.
Någon vana? Jag sjunger ofa med till en låt om jag hör en.
Lyckotal? 2

Vänner/folk
Vad heter din bästa vän? sarah margareta norling :)
Hur många nära vänner har du? några stycken <3
Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? nejje
Vet många personer vem du är? ja.
Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? nej.
När var du senast med någon kompis? I onsdags
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? nej
Vem sov du senast hos av dina kompisar? Jag sover bara hos äslklingen <3
Vem sov senast hos dig? sarah

Romantik

Vill du ha ett förhållande? har redan ett :)
Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? äldre
Är du kär? självklart <3
Tycker någon om dig mer än som vän? minst en iallafall :*
Är du redo för att satsa på ett förhållande? det gör jag redan!
Hur långt vill du gå med din tjej/kille? haha?
Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? ja, han är juh bara den finaste killen i hela världen <3
Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Ja <3
Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? nej
I din klass? näe


Tankar & skit

Har du någon allergi? jag är lite allergisk mot mygg xD
Vad tänker du på innan du somnar? jag vet aldrig när jag somnar.
Vad är de första du tänker på när du ser en person? Vet inte de r väl olika

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
Vad tycker du bäst om att höra; att du är snygg eller
att någon tycker om dig?
att någon tycker om mig :D

En galen kväll med tjejerna lr en mysigkväll
med killen?
beror på humör, men oftast myskväll :)
Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? Jag tänker bara påen kille <3

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!

Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller
att någon tycker om dig? -
Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
Runkar du regelbundet? -


Vad väljer du?
Vänskap eller förhållande?
båda
Vad är sexigast, naket eller underkläder? Underkläder
Hur gammal är du helst i mellan 7-13? 8 hehe

Skulle du?
Kunna byta liv med någon? för en dag? ja
Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta
könet för en dag?
Haha, jag vet fan inte xD
Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? aldrig :o
Kunna sova ute på vintern? nepp
Kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? usa! eller england.
Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger
för att du mår dåligt?
nejnejnej!


Klädstil

Anser du dig själv ha en speciell stil? ibland kanske.
Vad klär du dig i oftast? jeansjeggings + långlinne
Tänker du alltid på vad du tar på dig? oftast ja.
Klär du dig dyrt? ibland, ibland inte.
Får du ofta komplimanger för din kläder? kan väl hända

Senaste 48 timmarna har jag?
pussat någon? nej :(
Fått en kram av en okänd? nej
Ringt någon? ja
Blivit uppringd? ja
Funnit kärleken? har jag redan gjort :)
Kollat på google? ne



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0