Förlåt :(

Förlåt alla för att jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden men de är så att jag bara inte har orkat, men n u när jag inte har något att göra så kommer det att bli mer :). Och jag ska lägga ut flera olika saker och jag ska sätta in nya kategorier och sånt så nu kommer det att bli mycket mer så snälla kolla och kommentera <3 för jag blir så glad då :). Jag kan juh berätta att älsklingn ha åkt iväg till mörrum med sin pappa och ska vara där ända till på måndag och jag saknar honom som en jävla tok, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jist nu bor jag hemma hos honom med hans mamma, men det känns så konstigt att inte ha honom där. Som igår när jag skulle gå och lägga mig och han inte var där, jag kunde knapt somna och jag grinade till och med när han ringde och sa godnatt :'(. När vi lagt på hade jag jättesvårt att somna jag hade till och med lampan tänd en stund, och försökte somna men det funkade inte så jag läste lite och till slut somnade jag. Men jag vaknade upp flera gånger i natt. Det var väldigt jobbigt för jag trodde att Oskarr låg bredvid mig varje gång. :( </3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0