Hemma ensam hos älsklingen

Hej alla bloggläsare just nu sitter jag hemma hos älsklingen ensam, hans mamma har inte kommit hem än. Jag sitter vid tillfället vid tv och skriver för jag har gjort så att dataskärmen är i tvn. Jag har musik på i högtalarna och lyssnar väl på ganska så hög musik :). Jag saknar min lilla poffis jätte mycket men han kommer juh inte hem förrän på måndag på eftermiddan. Innan jag kom hem var jag på ICA och då köpte jag Cola och nacho cips som jag tänkte mysa med ikväll till IDOL eftersom att jag inte har någon att mysa med så får jag juh mysa med migsjälv :P. Men de kommer väl också att bli mysigt hoppas jag ;oo. På söndag ska Sarah sova här hon fick det för Oskars mamma ;) Snacka om att jag blev glad då :D.

Idag var jag och köpte hårfärg, och då passade jag på att köpa nagellack ett genomskinligt och ett vitt så jag ska göra lite fransk manikyr på migsjälv xD. Vi får väl se om det blir bra, jag ska dammsuga härsenare också så tt de blir fritt från damm och sånt xD. Sen kanske jag ska kolla på film också men de får vi se om det blir av.

Jag ska verkligen försöka uppa bloggen mer :) det lovar jag men de är lite tråkigt när man inte får så många kommentarer :/. Men jag ska se till att uppa mer.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0