Hissar/Dissar



♥ Lov: Det är alltid skönt med lov, att få vara ledig och bara INTE tänka på skolan alls :D.

♥ Fotografering: Jag helt klart älskar att fotografera och ta bilder på typ allt osm finns att ta bilder på :)




♥ Nick Patera: Tänk att han kan sjunga som både kille och tjej, och bra dessutom eleer bra han sjunger juh helt jävla fucking otroligt :)





* Ingen mobil: Jag hatar att inte ha en mobil jag känner mig så himla handikappad, jag vill ha en mobil :(.

* Mensverk: De är drygt och det gör ont och man sväller lite och blir lättirriterad. Men det är gulligt att killen tar hant om en :) (iaf min pojkvän<3).

* Vintern: Jag vet inte riktigt om jag kan DISSA vintern helt och hållet.
För jag tycker juh att vintern är fin när snön ligger och glittrar och man själv sitter inne i värmen och myser och dricker varm choklad.
Men den är juh även trist och tråkig när snön blir till slask och de är kallt och blpsigt och man håller på att frysa ihjäl.


♥ mohammed ali

STÖRSTA HISSEN ÄR FOTO!!! :D

2009-10-20 @ 10:35:55
♥ Saris

mohammed ali tyst på dig ;)

foto ska det vara! ;D

2009-10-21 @ 08:03:11
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0