Mår inge bra

Idag är jag hemma från skolan för jag mår inte alls bra jag  har både ont i magen och ont halsen :(.
I morrn ska jag försöka gå till skolan :). För om jag inte går till skolan i morrn får jag inte träffa älsklinegn idag efter att han slutat jobbet, och det vill jag verkligen för gud asså jag saknar honom till och med nu det känns inte alls som om han skjutsade hem mig i morse, men det gjorde han<3.

Igaår kom juh älsklinegn hem, och när jag gick upp för trappan tilll hallen dunkade mitt hjärta jätte snabbt och hårt för att jag skulle äntligen få krama om honom och pussa på han :). Så när han hade ställt in alla väskor från bilen gick jag och kramade han jätte länge och hårt, jag ville aldrig släppa. och sen när vi gick ner till hans rum la vi oss i sängen och vi bara låg där och höll om varandra och pussades och myste. Det kändes så himla bra att ha honom bredvid mig i sängen igen. Och när vi skullle gå och läggas oss, somnade jga nästan på en gång jag hade inte alls svårt att somna :), Jga kände mig så himla trygg när han låg och höll om mig.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0