Min Helg :)

♥ Fredag: Dagen började med att jag vaknade up bredvid älsklingen, vi klädde på oss och han skjutsade hem mig, jag gick inte till skolan. Jag låg och tittade mestadels på tv och käkade godis. Sen vid 14 kom älsklingen han hade slutat tidigt från jobbet, vi tittade på tv till klockan var 15 och sen åkte vi till skolan för att jag skulle hämta läxor och sånt, sen åkte vi hem. Då skulle oskar duscha och jag låg och tittade på tv, när han var klar åkte vi och handlade vi åkte först till ICA och då köpte vi chips och sånt, sen åkte vi till en pizzeria och handlade mat. När vi kom hem åt vi och efteråt satte vi på filmen och la oss i sängen och myste med chips och läsk, vi tittade på "Lady och Luffsen". Det var ätte mysigt och sen vid 8 nr filmen var klar somnade jag för jag var så himla trött.

Lördag: Jag vaknade vid halv 10 och då gick vi up och gjorde i ordning frukost sen Eftersom att det regnade hela dagen låg vi inne och myste ist och tittade på "Kogänget", en ganska rolig film. Tittat på tv, och spelade x-box tillsammans, och senare på kvällen åt vi mat, då var det kyckling ugnsteckt potatis och bea-sås. Sen när klockan var kvart över 6 tittade jag och älsklingen på disneydags, hehe ja vi tittde på Bumbi-björnarna :D. Sen har vi bara myst och sen gick vi och la oss.

KISSESS


♥ Anonym

what???bara för att min pojkvän inte kunde låta bli, pga han såg er ute en gg. jag går inte ens in på din blogg, nu blev jag tvungen för att svara shit, hejdå! låt mig vara liksom!

2009-10-18 @ 15:39:00

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0