Min morgon

Heelluuuu allahopa
Jag sitter just nu och fixar mig, jag har precis duschat och så. Inatt vaknade jag klockan ett av att mitt knä gjorde så himla ont jag grinade till och med, men som tur var fanns älsklingen där och tröstade mig han hämtade en ibumetin till mig och sen låg han och höll om mig tills jag somnade om <3. Sen i morse vaknade vi klockan 6 och gud vad trött jag var då asså :/. Jag har hunnit ätit frukost också. Nu går vi bara i skolan i en vecka till sen är det höstlov :D fan vad härligt :P. Efter skolan idag ska jag vara med älsklingen och sen på tisdag och onsdag ska jag vara hemma och plugga till omprovet på fredag. Ja men nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning.
KISSES



Min vecka
Måndag: Skolan, plugg och älsklingen <3
Tisdag: Skolan plugga hela dagen och sen sova hos älsklingen <3
Onsdag: Skolan plugga hela dagen och sen sova hos älsklingen <3
Torsdag: Skolan och sen vara med älsklingen <3
Fredag: Skolan och sen kanske älskling helg <3
Lördag: älskling helg <3
Söndag: älskling helg <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0