Miss you
Jag har precis målat naglarna och nu vet jag inte vad jag ska göra :( Jag har lite tråkigt men jaja vad sk aman göra, jag saknar Oskar jätte mycket jag vill att min älskling ska komma hem :'( <3. Har precis satt på lite musik, ska snart skriva lite dagbok. Igår fick jag pengar av pappa  :). Så nu sitter jag bara och väntar på att Sarah ska komma hit.

Igår kväll var jag jättetrött när jag tittade på IDOL så precis när det var slut så stängde jag av tvn och somnade typ men innan jag han somna helt ringde älsklingen och sa godnatt <3 sen somnade jag som en stock och sov hela natten :D. Men det kändes lite konstigt att vakna en lördag utan att älsklingen sat vid datan och kollade på serier som han alltid gör när jag vaknar på lördagar och söndagar xD. (förlåt älskling <3) Jag älskar dig jätte mycket och jag saknar dig <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0