ny mobil !!

Jag ska få en ny mobil av oskar jag sa i frrgår att jag ville ha en mobil som dom visade på tvn, en *samsung jet*, och igår sa han att han tänker köpa en mobil åt antingen den eller kanske en touchwiz en rosa, och jag tycker att han är helt jävla galen. Dom monilerna kostar juh jätte mycket menmen han säger att det ska vara en tidig julklapp men jag tycker ändå att han är knäpp. Visstjag tycker att han är världens supergulligaste också <3 Jag vet inte när han ska köpa en men han sa att han kanske skulle göra det i helgen men jag vet inte, det känns så konstigt. Jag har jättesvårt att ta emot saker från folk, okej inte från föräldrar men när det kommer till andra så är det svårt och det har jag sagt till oskar men han säger att jag bara får acceptera att han vill ge mig saker. Han säger att det är så det är och det är så det kommer att bli.


♥ Sarah

FAN VAD BRA!! :D nu kan man äntligen få tag i dig igen, hahaha! Ge han en STOOOOOOOOOOR KYSS FRÅN MIG!! Nä skojja :) Men en kram. Haha! Han räddar ju både dig och mig! x'D

2009-10-30 @ 10:28:05
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0