ojsan xD

Jag har en bokjournal att skriva men det är så svårt at få ihop det jag ska skriva fem delar och jag är fortfarande bara på första. Alla delar ska vara minst ett halvt A4 :/, jag hatar sånt här. Jag kommer aldrig att bli klar i tid den ska vara inlämnad på måndag när v börjar i skolan igen. Jag vet att det är lov, men eftersom att jag onte har gjort den så måste jag göra den nu.



Igår kväll höll oskar på att tjata om att han vill köpa en mobil till mig, en sån där samsung med pekskärm, men asså den kostar typ 4-5 tusen, han sa igår att han skulle köpa en när han var på jobbet för då åker han förbi media markt, men jag vet att han inte kommer att göra det. xD



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0