PLUGGAPLUGGAPLUGGA!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har precis kommit hem från skolan och jag känner mig jätte stressad för det är en miljon saker jag har att göra som jag har kvar. Och det kommer bara nya grejer hela tiden och jag orkar fan inte med de :(. Jag har gjort en liten lista på vad jag ska göra och strukit över det jag har gjort klart, inte för att det är mycket men iaf det är juh nåt. i morrn får jag stryka ännu en sak, och kanske ikväll. Vi får se. Nu ska jag sätta mig i sängen och träna till provet jag har på fredag, sen ska jag även göra min läsjournal om jag hinner.

Jag skulle egentligen ha gått till skolsyster idag och kollat min höft eftersom när jag sover eller ligger ner en lång stund får jag jätte ont i höften och det värker jätte mycket, det känns typ som om någon har sparkat mig där. Inatt när jag vaknade av det varknade jag två gånger, och båda gångerna råkade jag väcka älsklingen, men han sa att det inte gjorde något. Iaf så masserade han mig tills jag kunde somna igen, det var värsta gulligt tyckte jag <3.

Ikväll ska jag hem till älsklingen och jag ska sova där jag hoppas verkligen att jag inte vaknar upp och har ont nån gång i natt. Snart är det fredag och jag längtar dit för då har vi lov sen hela nästa vecka :D. Och då ska jag ta det lugnt och försöka hinna ikapp med allt som jag har kvar. Sen ska juh även vara med älsklingen och vi ska mysamysamysa :) <3
Ja men nu ska jag gå och plugga herrå
KISSES







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0