sarisen

Igår var jag med Sarah min äsklings babe.
Först vaknade jag upp bredvid oskar, när han åkte till jobbet somnade jag om ioch sen när jag vaknade stack jaghem och duschade och gjrde mig i ordning. Efter det vid halv 3 gick jag hem till Sarah och där käkade vi kalopps *jätte gott* sen satt vi vid datan ett tag och efter det gick vi ut och skulle ta lite bilder, och då träffade vi älsklingen. Medans vi krmades tog Sarah en massa bilder xD. Här är en av dom.



Sen mär han åkte hem gick vi till ICA och skulle köpa julmsut men det fanns ingen så då drog vi till tempo och köpte ist. Sen drog vi hem till mig och drack hulle och åt marabou VINTER. Vi tittade på tv och så sen skulle Sarah till Andreas och då drog jag hem till älsklingen, han var inte hemma då jag kom så jag tog en kopp te och tittade på tv med hans mamma. Men när klockan blev kvart i 9 gick jag ner och la mig för jag hade blivit så himla trött. Och klockan 9 kom älsklingen hem och då låg jag redan i sängen så när han kom ner trodde han att jag sov så han smög jätte försiktigt ner i sängen. Och då kramnade jag honom, då sa han att han trodde att jag sov. Sen gick vi och la oss båda två.




Såhär såg det ut när vi satt vid tv:n :D



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0