Sjuk

Idag har jag inte heller gått till skolan för att jag mår inte bra så jag kommer inte i morrn heller, jag vet att vi har prov men jag får ta de på omprovstiden. Ja idag vaknade jag vid 6 och har varit vaken enda sen dess. Alldeles nyss följde jag med mamma och handlade och då köpte vi med oss pizza hem som vi delade på, men på vägen hem kände jag att jag nästan var på väg att spy men som tur så gjorde jag det inte.

I morrn firar jag och älsklingen 17 månader. Och då ska vi ha myspys med levande ljus och film. De kommer att bli så himla mysigt <3 Jag längtar jätte mycket :).



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0