Tidig morgon

Idag vaknade jag riktigt tidigt jag har varit uppe sedan klockan 5 i morse :o Och jag var pigg när jag vaknade sen har det inte hänt så mycket mer idag än att jag och älsklingen suttit vid x-boxen och spelat lite spel. Jag vet inte vad vi kommer att göra senare idag men jag kan lova att vi inte kommer att sitta inne hela dagen om det inte börjar regna såklart, men iaf. Ikväll blir det One Tree Hill för min del iaf och sen vet jag inte.

Igår gick vi och la oss vid 8 för då somnade älsklingen och då bytte jag om till nattiskläder och tänke inte sova men jag somnade ändå. Jag var iaf pigg sen när jag vaknade och det var juh bra.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0