Sorry <3

Förlåt att jag inte skrev i går fasst jag lovade, men det är såhär först när jag kom hem från skolankäkade jag lite och sen cuklade jag till älsklingen, när jag kom dit satte jag mig vid datan och fixade bloggen lite, jag är inte riktigt klar med den, men iaf så satt jag med de länge och efter de gjorde vi lite kvällsfika och tittade på Idol, efter Idol var vi båda trötta så vi gick och la oss. Förlåt <3. Just nu ligger älsklingen och sover för att han inte mår så bra, så jag sitter här vid datan medans. För ett tag sen gick vi ut på en liten promenad och då hade jag med mig kameran och jag knäppte lite på dom färgade löven föratt jag tycker att dom är så fina :).Iaf så har jag inte gjort så mycket mer än så idag. Jag ska nog plugga lite senare till provet och så. Men inte just nu för jag kollar på tv.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0