flygplansmatte

Hejsan alla bloggisar, just nu sitter jag i skolan.
Idag vaknade jag upp bredvid älsklingen, och det var jätte mysigt och när han drog till jobbet sov jag kvar till typ halv 8 och då gick jag och gjorde frukost och tittade på tv. Sen gjorde jag mig i ordning och tog cykeln jag fick låna av älsklingen och drog och mötte Sarah, sen drog vi till skolan. Och nu har vi bara en lektion kvar och sen blir de hem och ta de lugnt, vid 4 ska jag dra till älsklingen vet inte om vi ska vara hela helgen men jag hoppas det :D. På matte lektionen var det pappersflygplan som flög runt i rummet xD, det var värsta flygplatsen där inne. Idag på lunchen gickl jag och Sarisen till ICA sohlberg och köpte nacho chips och Cola, och en liten mentos cola, som typ alla i klassen tyckte var god xP. Men nu ska vi dra till lektionen, vi hösr i kväll jag lovar :)
kissess



Åhnej! flaskan flyger iväg :o



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0