Godis i skolan

Heeej alla glada :)
Just nu sitter jag och Sarah vid datan och äter godis :), lakrits nappar och hallon båtar. Det är asgott :D. Vi har haft prov i dag på morgonen och jag tycker faktiskt att det gick ganska bra jag svarade på ganska många frågor nästan alla xD. Ganska nöjd är jag iaf, och det tänker jag vara ända till jag får resultatet tillbaka. Igår när jag kom hem från skolan och skulle plugga fick jag asont i huudet och jag hade ont hela eftermiddan och kvällen, vid typ halv 8 fick jag en alvedon av älsklingen för då kom jag hem till honom. Jag tittade på idol medans han satt vid datan och kollade på serier. Efter idol blev jag trött och jag gick och la mig. När jag hade somnat kom älsklingen och la sig med och han väckte mig och jag blev asrädd xD. Men sen somnade jag om igen lika fort typ. Idag efter skolan ska jag vara med älsklingen, men på torsdag blir det plugg med Sarah :/. Omprov på fredag förstår ni. Ja men nu ska jag fortsätta äta godis så ni får ha det så bra då allahopa :)
Kisses



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0