helgen med älsklingen <3

Heeej alla mysisar, just nu sitter jag vid datan
medans älsklingen ligger i sängen och kollar på tv,
vet nte vad han tittar på men det är inget som är kul xD.
Jag har precis duschat och gjort mig i ordning,
ja och älsklingen ska till stan senare
och kolla på de där med marshallerna runt ån :) <3.
Igår var jag inte i skolan för att jag hade ont i magen och jag mådde inte bra
och de gjorde inte Sarah heller,
så jag gick över till henne och då tittade vi på Alladin :D.
Man fick värsta barnminnen av den men de var mysigt,
vi tittade också på Våra Bästa År
och då åt vi frukost medans vi tittade på de.
Vid typ halv sju kom älsklinegn hem till mig
och hämtade mig så åkte vi och köpte mat
efter de myste vi bara och tittade på tv
och sen gick vi och la oss.
Men jag vill inte att de ska vara söndag i morrn för då ärde snart skola :(.








Jag vill bara säga en sak till ES2TA
"JAG SAKNAR ER JÄTTE MYCKET" :'( <3
De var den bästa klassen jag nånsin haft,
man fick vara sig själv och ingen hade fördomar.
Gud vad jag älskade den klassen,
när jag träffade er på nollningen
fattade jag att jag hade gjort ett jätte misstag
att byta linje och klass :(.
Men vad skaman göra, gjort är gjort.
Men jag hoppas att jag kan komma och hälsa på någon gång :P


♥ Sarah

jag och andreas var också på stan efter inflyttningsfesten hos lisa :) såg också marchallerna. mysigt! :D

2009-09-05 @ 21:42:09
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0