Höstpromenad med älsklingen <3

Just nu är jag nydushad och jag känner mig jätte fräsh :P. Älsklingen sitteroch spelar x-box som vanligt xD. Men ja, jag har precis varit hem och hämtat USB-kabeln till kameran så nu täkte jag lägga upp lite bilder från när jag och älsklingen gick på promenad och jag knäppte på löven xD


Innan vi gick ut åt vi frukost och älsklingen gjorde i ordning frukost
till mig och då såg mina mackor ut såhär <3


Jag knäppte typ på jätte många träd :P


jag knäppte även på älsklingen <3



Det var riktigt fina löv :P


speciellt dom som var högst upp :D


Blommorna fick också vara med


Bry er inte om hur jag ser ut
jag vet att det ser ut som om att
jag är sjuk men det är jag inte


Idag vet jag inte vad som händer, lite plugg blir det iaf, har man prov så har man :/. Jag hatar prov, jag och  älkslingen ska nog laga mat snart jag börjar bli hungrig xD. Ikväll ska jag iaf titta på One Tree Hill och äta Doritos och dricka cola :), Jag ska förska att hinna uppa mer idag :), men jag lovar inget, det kanske kommer en lite lista senare :D. Ja men jag kan juh kolla efter en nu.
Kissess


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0