lördag(min turdag enligt hososkopet)


Heeej alla bloggisar, idag står de i horoskopet att det är min turdag :D.
Ni kan juh få veta hur min dag har sett ut tills nu:

Det började med att jag vaknade av en dåligt dröm :(, men som tur var fanns älsklingen där och höll om mig :) <3 sen myste vi ett bra tag och tittade på tv, sen åkte vi och köpte pizza *mums* sen åkte vi ner till stan för Oskars mamma hade hitat en jacka till mig å H&M men när jag kom ner dit tyckte jag inte att jackan passade mig, så då gick hon bort mot en tunika och frågade om jag tyckte om den istället och det gjorde jag och då kollade vi efter ett par leggings till den sen hitade vi den i svart och då skulle jag prova den med och ett par svarta leggings, så när jag provade gick Oskars mamma och hätade mer kläder åt migatt prova vi började med 4 plagg i provrummet och vi kom ut med 9 plus att vi hade lämnat några medans jag provade. Sen fick jag bestämma mig för vad jag skulle välja men det var svårt för att jag yckte typ om allt, men till slut blev det ett ppar svarta leggings och en svart stickad tunika och en grå tunika som var stor upptill och sen var den tajt nertill. Jag har tyvärr inga bilder för att min kamera sladd är hemm amen jaag ska hämta den så att jag kan lägga in lite bilder så ska ni få se, dom är jätte snygga. Ja det är det som har hänt nu på förmiddagen. xD

Jga vet inte riktigt vad som kommer att hända sen men vi får väl hoppas att de inte blir något dåligt för nu har juh den här dagen varit så himla bra :). JUs nu sitter älsklingen ooch spelar x-box nåt jävla tråkigt spel, men jag, jag sitter bara här och uppar eller det är väl inte så bara. Men ja det finns juh inge bra på tv ikväll iallafall så vi får väl hitta på något annat att göra, kanske gå ut om det inte blirregn eller något sånt, ja men nu vet ni hur jag har haft det idag eller ja inte hur jag har haft det hela dagen men ja ni fattar xD.
Kissess



Här har ni bilder på tröjorna




♥ sarisen

åh va kul med nya kläder! andreas sitter också och spelar btw :'D du kan väl ta med dig mina jeansleggings på måndag? :)

2009-09-12 @ 16:11:50
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0