min morgon

Heej alla bloggisar, nu ska jag snart dra till skolan men först ska jag skriva lite om vad jag har gjort idag eller nu på morgonen. Jag vaknade upp bredvid älsklingen min de var riktigt mysigt jag vaknade av att han pussade på mig <3 Sen skjutsade han hem mig och vi sa hejdå. När jag kom in gjorde jag i ordning frukost, sen har jag bara suttit här vid datan och redigeret lite bilder :D.  Efter skolan ska jag vara med älsklingen och ikväll blir det IDOL igen :P. Jag längtar verkligen till helgen, för då ska jag vara med älsklingen <3<3<3.
Ne men nu ska jag dra och sminka mig lite och sen ska jag sticka :)
Kisses



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0