Morgon :)

Hej alla :)
Idag blir det att gå till skolan och sen hem och plugga som fan för det är juh prov i morrn, och i övermorrn.
Jag ska snart gå och äta frulle och sen ska jag fixa i ordning mig och dra för att möta Sarah. Det är en härlig dag idag för att vi slutar klockan 1 och då får man tid att plugga när man kommer hem.

På Onsdag den 30 september blir jag brunett :D, jag hoppas att det blir bra. Oskar säger att han skulle vilja se mig som brunett och det skulle jag också. Men jag är lite nervös, för jag vill inte att det ska se förjävligt ut men det gör det säkert inte eftersom att det är Lisa som ska färga det :).


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0