Ont i halsen :(

Haallo alla bloggisar :D

Idag blev det ingen skola för mig för att jag har ont i halsen,
så då tyckte jag att det var säkrare att stanna hemma,
för jag vill inte att det ska bli värre. Jag sov hos älsklingen igår,
han kom och hämtade mig. Precis som jag skrev att jag ville och hoppades att han skulle göra det :).
När vi kom hem till honom gick vi nästan direkt och la oss.
Sen vaknade vi vid 6 och då kände jag att jag hade ont i halsen,
men jag tänkte först att jag skulle gå till skolan för att jag vill inte missa nåt,
men när jag kom hem blev det bara värre :(.
Så nu har jag vilat och jag kommer inte att göra annat idag men i morrn ska jag iallafall gå till skolan.
För jag vill inte halka efter såhär nu i början av allt.
Jag vet inte riktigt om jag gjorde rätt beslut om att byta linje och skola.
Men på den här linjen har man lättare att få jobb,
men jag saknar verkligen min gamla klass jätte mycket. Hoppas att ni har det bra :)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0