Pluggat hela dagen ;oo

Heej alla bloggisar :D.
Idag efter att jag kom hem från skolan, klockan ett började jag att plugga, jag har precis blivit klar med mitt pluggande ska bara läsa igenom allt en sista gång och sen är det bara att hålla tummarna :). Jag tog en lite paus från pluggandet vid 4 och då gick jag ut en sväng och jag hade med mig min kamera :D Gud jag är så himla trött, och jag skulle gärna vilja gå och lägga mig men jag vill inte missa när älsklingen ringer till mig, jag vet inte om jag ska sova hos honom, men jag hoppas att han frågar om jag vill för det vill jag verkligen <3. Jag saknar honom även fasst jag träffade han i morse men, men. Jag vill iaf sova med honom inatt. Här kommer iaf några bilder från min paus om ni vill se ;P


Här är jag ute i solen :)


Knäppte lite på stenar
när jag gick förbi


Himlen fick jag också bild på :P


Sen blev det bara plugg, plugg
och ännu mera plugg :O


Jag har fler bilder men orka nästan alla är svartvita, men iaf så är jag fruktansvärt hungrig just nu men jag orkar inte göra i ordning nånting xD. Ja jag hoppas att jag klarar av provet i morrn nu då, annars kommer jag bli väldigt sur. Jag längtar verkligen till på onsdagen jag ska fixa håret asså jag kommer att se helt annorlunda ut men det kommer säkert att bli skit snyggt :P.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, om jag går och lägger mig i sängen och kollar på tv så kommer jag säkert att somna men det vill jag inte jag vill bara att älsklingen ska ringa <3. I morrn, slutar vi sådär sent, asså orka sluta klockan 4, och plus det är ingen god mat i skolan i morrn, så jag kommer att vara ashungrig :(. Ja i morrn blir det mer plugg för att vi har prov på onsdag också :/. Ucsh det är så jobbigt med prov och allt jävla pluggande. Jag tror nog att jag ska gå och ta en macka eller något så att jag håller mig vaken xD. Men ni får ha det så bra allahopa :) <3
Kissesss



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0