school

Heejsan alla glada :D. Just nu sitter vi här på datakunskapen och lärarens dator krånglar xD. Jag känner mig fortfarande lite osäker över provet i eftermiddag :/. Jag kunde de igår men nu idag kommer jag inte ihåg nånting :( jag vet hur dålig får man bli xD. Men iaf så ska vi typ gå igenom nånting nu med läraren, nåt som vi ska ha prov på nån gång. Ja igår när älsklinegn kom och hämtade mig var jag fruktansvärt trött, vi myste i typ en timme och sen gick vi och la oss och jag somnade juh typ på en gång. Nu i morse när vi skulle vakna somande jag efter att klockan ringde, Oskar väckte mig men jag råkade somna om igen. Men sen klädde vi på oss och sen åkte vi iväg och han skjutsade mig hela vägen hem för att det var så jävla kallt :P. Jag vet visst är han gullig :D. Ja men nu ska jag lyssna så att jag lär mig nånting :D.
Kissess



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0